HTML

Свияжский

utánérzés.koncepciónk nekünk nincsen.

actionthenco legutoljára hallgatott zenéi

Friss topikok

  • Robotember: Érezted már, hogy a világ, miközben eltaszít, magáévá tesz? Hogy a kiszámíthatatlanság gondolata ő... (2010.04.08. 16:24) kommenteljünk együtt!
  • actionthenco: úgy néz ki a plastik.hu -s linkre nem csak én álltam rá, hanem még vagy 10en a greaderből. sokan o... (2009.01.22. 19:27) felhő
  • Kitzinger: szia, közben megoldottuk. Jó szórakozást: (2008.12.19. 17:12) Utazás a koponyám körül
  • Lawliet: hali,én imádom a skins-t,a bátyám ajánlotta,aki angolul kezdte nézni Angliában és és rögtön belesz... (2008.12.01. 22:56) Skins - első évad.
  • nyuszisz: Szegény nyuszadékok diktatúrában élnek a csirkefarmon. (2008.11.26. 21:41) csirkerendőrség!

Linkblog

Flagcounter

seagal énekel!

2008.02.04. 01:04 actionthenco

Látta már valaki Steven Seagalt verekedni? Nem túl jó nem? És énekelni valaki? Gondolnád hogy jól csinálja? Valaki kitalálta már hogy mi jön most?:)
Vegyeskazetta (egyébként ő elég jó, úgyhogy olvasni, olvasni!)blogján fel lett téve a kérdés hogy ki  a legdögösebb színésznő, aki mellesleg az éneklésben is jó. Hát vessetek meg gyorsan, de nekem Seagal jutott eszembe. Steven 4 prez!
 
Ha valakinek esteleg annyira tetszett volna ahogy István énekel, hogy többre is kíváncsi, akkor szedje gyorsan innen!via Gods In The Frame

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szvijazsszkij.blog.hu/api/trackback/id/tr20323965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marvlev 2008.02.19. 22:44:01

Nem okoskodok sokat, a filmjeiben elég szarul verekszik biztos, de seagal 7 danos aikidos. Az úgy nem rossz. A filmjei, az más...

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2008.02.19. 22:49:24

Tudod, ez csak a hatás növelése miatt volt:) De amúgy ez is annyira megosztja a közvéleményt, mint a Bud Spencer & Terrence Hill filmek. Van aki szerint tök jól nyomja és van aki szerint elbotlik a cipőfűzőjében. De elhiszem amúgy h 7 danos aikidos és jól csinálja. Michael Dudikoff meg a pszichológia doktora és most tényleg nem vicceltem. Utána lehet nézni.

hátőőőizé 2008.02.20. 20:50:29

Ki gondolta,hogy van hagja...én nem!:) Nem mondom,hogy a kedvencem lesz ez a dal,de el kell ismernem,nincs rossz hangja...még ha a szám maga nekem nem tetszik!Érnek még meglepetések...

marvlev 2008.02.20. 21:12:34

BSTH rulz. Dudikoffnak meg direkt utána néztem és csak annyit találtam, hogy tanult egy időben gyermekpszichológiát. Imádok kötözködni!

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2008.02.20. 21:45:56

Levente, azt kell gondoljam h veled vmi gond van!:)
De most én is utánanézek!
süti beállítások módosítása