HTML

Свияжский

utánérzés.koncepciónk nekünk nincsen.

actionthenco legutoljára hallgatott zenéi

Friss topikok

  • Robotember: Érezted már, hogy a világ, miközben eltaszít, magáévá tesz? Hogy a kiszámíthatatlanság gondolata ő... (2010.04.08. 16:24) kommenteljünk együtt!
  • actionthenco: úgy néz ki a plastik.hu -s linkre nem csak én álltam rá, hanem még vagy 10en a greaderből. sokan o... (2009.01.22. 19:27) felhő
  • Kitzinger: szia, közben megoldottuk. Jó szórakozást: (2008.12.19. 17:12) Utazás a koponyám körül
  • Lawliet: hali,én imádom a skins-t,a bátyám ajánlotta,aki angolul kezdte nézni Angliában és és rögtön belesz... (2008.12.01. 22:56) Skins - első évad.
  • nyuszisz: Szegény nyuszadékok diktatúrában élnek a csirkefarmon. (2008.11.26. 21:41) csirkerendőrség!

Linkblog

Flagcounter

Sleuth - az igazság...

2008.06.27. 18:06 actionthenco

Nemrég kaptam mindenféle filmeket. Semmit sem tudtam róluk. Ennek a jó oldala a kellemes meglepetés faktor, ami számomra igen ritkán kerül elő, ugyanis a metro magazin garfield mellékletét is megnézem a neten mielőtt elolvasnám. A hangadók hatása a tömegizlésre, ugyebár. De valami változhat bennem, mert több olyan könyvet és filmet is fogyasztottam mostanában, amiről nem voltak prognosztizált (üssetekmeg, a prioi) információim.

Leültem megnézni a Sleuthot. Igazából kicsit csaltam, mert előtte megnéztem az imdb-n, de ott azért nulla infó sem volt. Nagy meglepetés, mert kvázi hollywoodi filmben ekkora színészi játékot rég láttam. Egy hihetetlen érzelmi és értelmi sakk-meccs ez ahol Michael Caine és Jude Law a színészi játék csimborasszóját ( amiről végre kiderült, hogy egy sztratovulkán) nyújtják. Az ifjú csábító elszerette az öreg krimiíró feleségét, akivel rég nem élnek együtt, de mégsem akar elválni tőle (he, nem she). Ezért kihallgatást kér az öregúrtól vidéki birtokán, aki készséggel fogadja is őt. Ekkor kedődik meg az iszonyatos harc az elmék között. Egy helyszín, amely minden ifjú design-buzi lelkét megmelengeti, két színész, akik minden ifjú buzi lelkét megmelengetik és egy olyan sztori, ami elől nem lehet felkelni. Akkora csavarok vannak a filmben, hogy még Gábor barátom, a gépészmérnökök Houdinije is leizzadna tőlük. És az igazság az, hogy ez színház. Ez a film egy színházi darab. Amit csinálnak az színházi játék. Nem is akármilyen.

Mivel elég sok elvarratlan szál van, várom a folytatást.

 

( a film könyvadaptáció és remake )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szvijazsszkij.blog.hu/api/trackback/id/tr36542430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása