HTML

Свияжский

utánérzés.koncepciónk nekünk nincsen.

actionthenco legutoljára hallgatott zenéi

Friss topikok

  • Robotember: Érezted már, hogy a világ, miközben eltaszít, magáévá tesz? Hogy a kiszámíthatatlanság gondolata ő... (2010.04.08. 16:24) kommenteljünk együtt!
  • actionthenco: úgy néz ki a plastik.hu -s linkre nem csak én álltam rá, hanem még vagy 10en a greaderből. sokan o... (2009.01.22. 19:27) felhő
  • Kitzinger: szia, közben megoldottuk. Jó szórakozást: (2008.12.19. 17:12) Utazás a koponyám körül
  • Lawliet: hali,én imádom a skins-t,a bátyám ajánlotta,aki angolul kezdte nézni Angliában és és rögtön belesz... (2008.12.01. 22:56) Skins - első évad.
  • nyuszisz: Szegény nyuszadékok diktatúrában élnek a csirkefarmon. (2008.11.26. 21:41) csirkerendőrség!

Linkblog

Flagcounter

uHmepIO

2008.05.14. 20:03 °

Mint rutinos újságíró, az újságírás leendő doktora, okító jelleggel szeretném veletek megosztani azt a mélyinterjút, amelyet élettársammal, F. Gáborral készítettem, az életről, halálról, istenről, traktorokról. kérdések félkövéren.





















A sztárriporter és interjúalanya a beszélgetés kezdetén...


- Haló!
- ez már az interjú?
- ühüm.
- ja, jó. jó napot kívánok minden kedves hallgatónak!
- jó napot. hogy van ma?
- köszönöm szépen...
- nem gáz, ha tegeződünk?
- hát uram, szabadjon...
- akkor jó.
- hm. nem baj.
- tehát akkor életed, merthogy megbeszéltük, hogy tegeződünk...
- merthogy meghaltam.
- ...igen, szóval most egy ilyen posthumus interjút hallhatnak a kedves hallgatók.
- akkor ez most egy nagy sláger lesz!
- ez egy halál utáni élmény-interjú.
- igen. jó. nagyon szívesen beszélek erről.
- tehát szeretném megkérdezni, hogy melyik volt a kedvenc traktorod?
- jaaj, a traktor!
- bizony! bejött a nosztalgia, igaz?
- igen igen! micsoda traktor volt! a márkája az volt, hogy A Kék Traktor! úúú!
- és emlékszel? piros volt a színe! kurva jó volt.
- elképesztő! inkább vörös!
- olyan pirosas.
- olyan vérszínű!
- vérszínű!
- vagy az...
- vagy az...
- ...kék volt, csak a gyalogosok...miután átmentünk rajtuk..? na mindegy! szóval Kék Traktor!
- melyik volt a legviccesebb haláleset?
- a legviccesebb? hát... egyszer kettévágtunk egy embert a buszon. azon nagyon sokat nevettünk!
- áh, igen...
- az milyen vicces volt!
- na és, őőő...
- így kettéesett!
- melyik lába volt levágódva?
- ő... bár hihetnénk azt, hogy ez egy rossz kérdés... de a jobb!
- na. akkor... és mi van már még akkor?
- hát az volt az igazán vicces, hogy kapaszkodott az úriember, és ahogy elindult nagy sebességgel a busz, az egyik fele nekivágódott a busz hátsó részének! háháh! milyen vicces volt! azok voltak a szép idők!
- milyen érzés a Földön élni? mármint... VOLT élni.
- ja igen, igen.
- volt élni volt a Földön volt.
- hát, sokáig nem értékeltem ezt a bolygót, sok butaságot csináltam, de most hogy a pokol tüzén égek régóta, rájöttem, hogy ez a Föld, ó, hát ez egy mennyei dolog! egy ajándék! itt minden szép, zöld...
- melyik volt a kedvenc atomerőműved?
- háát... nekem a paksi. azt szerettem. hangulatos volt, jó kávét főztek, az bepörgetett, tudja? ott nem volt megállás.
- ment a pörgés, nem? nem úgy, mint Csernobilban.
- ja, persze! ott egyszer kifolyt a kávé.
- kifröccsent.
- igen. sokan... sokan...
- megégetett pár embert.
- bizony!
- forró kávé volt az.
- sokan bepörögtek tőle.
- felmelegedett.
- annyira bepörögtek tőle!
- igen, igen. nagyon meleg lett az ősz.
- igen.
- és.... milyen érzés volt találkozni Darwinnal?
- Darwinnal?
- igen, igen.
- hát...
- mert azért azt kevesen mondhatják el magukról, hogy találkoztak Darwinnal.
- melyikkel? mert ugye sok Darwinnal találkoztam életem során.
- hátt... a Károly, ahogyan magyarosan...
- jaaa a Darwin Károly, ó, hát az...!
- bocsánat, Charles!
- Charles... Charles Károly... hát, egy kicsit ilyen zömök pacák. a külsője alapján nem túl szimpatikus az ürge.
- de így a személyisége az így izé?
- a személyiség...? ja értem! hát a személyiség, személyiség....
- személyiség. szem-élyiség.
- hát igen...
- szem..ély... iség! érdekes, nem? személyiség!
- személyiség... személység... igen...
- személyiség...
- ez a Darwin... hát úgy igen. ÚGY igen. igen.
- na és figyelj! ha mondjuk valaki - mondjuk egy ilyen természetfeletti, vagy alatti erő...
- ühüm ühüm.
- ...felajánlaná, hogy...
- ühüm.
- ...elutazhatsz valahova a négyes metróval...
- ááá!
- hová utaznál?
- hú ez, na ez fogós kérdés!
- azért gondoljuk át a tükrében annak, hogy most mi a szituáció, kicsit gondolkodjuk, elmélkedjünk!
- tehát hogy ÉN hova utaznák...
- igen.
- de úgy helyileg, nem?
- hát... úgy is jó. hát akkor úgy!
- jó-jó-jó. jó. jó. hát... nagyon elmennék már valahova, jól érzékeled, igen!
- igen?
- elmennék már oda valahova, igen.
- nem? de.
- igen. másik helyre, ahogy mondod. ühüm, ühüm...
- na.
- ja hogy hová?
- na.
- jaa! hát... nem igazán ismerek helyeket. nem tudok helyeket.
- mondj egyet! mondj egy helyet! mondj egyet, gábor!
- ABC?
- ABC. tehát négyes metró, ABC?
- ühüm. ott lenne egy megálló. a közepébe. oda elmennék. oda mennék, mert nincs kóla. nincs már kóla.
- elfogyott?
- elfogyott, és ez elég nagy baj. ez baj. ez baj.
- igen.
- oda elmennék.
- na. és őő... tegyük fel, hogy összegyűjthetnéd az összes lehullott csapadékot egy nagy kondérba. hová tennéd a kondért?
- na erre a kérdésre, megmondom őszintén, már számítottam! ezt mondták már a barátaim, akikkel készített Ön interjút, ez egy jó kérdés! én eltenném máshova, megmondom őszintén. én máshova tenném. én nem ide. én máshova tenném.
- aha.
- teljesen máshova. én az ABC elé tenném. oda beraknám.
- és akkor lenne egy ilyen megálló, nem? hogy a csapadék!
- hááát... jó, olyasmi. igen. tahát az ABCbe. mellé.
- oda.
- arra. a környékére. tehát hogy ott legyen.
- hát hogy ne kelljen sokat.
- ne kelljen sokat. nem szeretem, ha sokat kell, tudja?
- igen.
- igen.
- senki nem szereti.
- igen. igen.
- melyik volt a legkeserűbb étel, amit evett?
- a baklava. hát az undorító.
- undorító?
- rázott, mint a pokol, úgy!
- úúú!
- hát ez...
- még rágondolni is rémes! pedig én nem voltam ott!
- összehúzódott a szájam tőle! igen, az! észrevettem, hogy zsírosabb volt a fülem utána egy hétig!
- úúú! ilyen keserű volt?
- tessék?!
- hát semmi!
- haló? nem hallom!
- ez most vesz?
- na igen, szóval így, ennyire.
- na és mondja kedves gábor!
- igen?
- melyik a kedvenc bolygója?
- Attila.
- mit?
- hát... háttőőő... főként húst. de tejfölt is!
- aha.
- nem, attila bolygó nagyon jó. persze nem fedezték még föl, ezért ijesztően hangzhat.
- hangzhat.
- igen. ezt még nem fedezték föl, de Attila bolygó nagyon emberi. azért is lett a neve Attila.
- hm. emberi.
- emberi.
- Attiláról, az emberséges hunról!
- heh.
- na és mondja, kedves gábor. melyik lenne az a...
- malamut!
- ...az a szám...
- ja! szám! igen?
- ...az a szám, amit így eltörölne?
- hát annak a sursánynak eltörölném a száját!
- de most maradjunk a matematika világán belül!
- ja értem.
- tehát akkor egy dalt szeretnék, egy címet.
- ja hogy milyen számot küldök?
- igen.
- hát az Integrál együttestől kérném a Parciális résztörtek című számot.
- kinek küldi?
- hát mindenkinek, aki szereti, a diffegyenleteknek, Eulernek, Newtonnak, Leibnitznek, és hasonló barátaimnak, akik már nem szagolhatják eme ibolyák kellemes illatözönjét, harmóniáját, e kecses virág...
- na jó, akkor mégegy utolsó kérdésem volna... őőő... mennyiszer volt olyan, amire most így visszagondolva azok után, amik előtt még megtörtént az, amiről mi most ugye szóban forgunk...
- eddig értem.
- ...szóval hogyha ezt vesszük alapul...
- igen...
- ... amit ugye tudunk.
- persze, tudunk.
- akkor mi az, amit mégis megváltoztatna azon a téren, aminek a szakterülete hozzátartozott ahhoz a kétszer átbeszélt témához, amiről már úgyis szó esett...
- áhá, értem!
- ...egyéb körökben?
- ühüm. hát... nehéz erre egyszerű választ adni...
- hát azért elég konkrétan tettem fel a kérdést, úgyhogy tegye már meg azt, hogy a kérdésre válaszol!
- ja, jó, jó...
- ne beszéljen mellé!
- akkor konkrét válasz következik. amit mond, azzal én többszörösen megtenném azt, amit már akkor megbeszéltünk, amikor Ön még, tudja, ott volt az előző társaságnál... mindenki tudja, miről van szó...
- hát a műveltebb hallgatóink persze.
- peeersze!
- de tételezzük fel, hogy mindenki művelt!
- igen, na most...
- az utolsó afrikai országban is.
- igen, na most én ezt áthelyezném, egyfajta kétes módon belediffundáltatnám az előző mondatába, tudja? és akkor ÍGY teljes a válasz. ÍGY. tehát ÍGY!
- aha.
- bele... belediffundál! bele. belemászik!
- igen, kedves hallgatóink, jól hallották!
- ezt gondolnám.
- jó, mégegy, tényleg utolsó kérdést szeretnék föltenni.
- jó.
- van-e isten?
- Isten? van-e isten? hát ez egy nagyon egyszerű kérdés: persze, hogy nincsen!
- köszönjük! f. gábort hallották istenről, és egyéb dolgokról! garai dávid, fókusz.




























...és a vége felé.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szvijazsszkij.blog.hu/api/trackback/id/tr100468945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Integrál együttes frontembere 2008.05.14. 23:15:28

Kedves sztárriporter, és az ő féligdegenerált interjú alanya, alijasz ÉLETTTTÁRS .. Noss, hátttt igen, hölgyeim és uraim, köszönjük önöknek eme műremeket, nagyon érdekes volt, ráadásul pozitívan hatottak a gondolkodás módomra is, merthogy a monitor felészáguldó nagynyomással meghajtott mézeskenyér cafatkák röppályájából megtudtam, HOGY A FOLD FOROG. Amúgy üzenem F. Gábor Zacinak, hogy a kakaóscsiga nem állat, és félek ..

az Integrál együttes norvég fanclub vezetője 2008.05.15. 18:30:14

Kösz srácok szép az élet...

mushinista · http://oraange.blogspot.com 2008.05.17. 18:38:09

hát ez az! erről beszéltem! mindig is tudtam, hogyha sokat beszélek róla, egyszer bekövetkezik! nyilván ha tejjel próbálkoztam volna, akkor már évekkel korábban bekövetkezik, de nem szerettem volna ártani nekik, ilyen egyszerű. Vagy például a másik:

hajrá Oslo!

ha véletlenül megtalálnátok Nikola Teslát, akkor üzenem neki, hogy megint elsózta a ragut!
süti beállítások módosítása