HTML

Свияжский

utánérzés.koncepciónk nekünk nincsen.

actionthenco legutoljára hallgatott zenéi

Friss topikok

  • Robotember: Érezted már, hogy a világ, miközben eltaszít, magáévá tesz? Hogy a kiszámíthatatlanság gondolata ő... (2010.04.08. 16:24) kommenteljünk együtt!
  • actionthenco: úgy néz ki a plastik.hu -s linkre nem csak én álltam rá, hanem még vagy 10en a greaderből. sokan o... (2009.01.22. 19:27) felhő
  • Kitzinger: szia, közben megoldottuk. Jó szórakozást: (2008.12.19. 17:12) Utazás a koponyám körül
  • Lawliet: hali,én imádom a skins-t,a bátyám ajánlotta,aki angolul kezdte nézni Angliában és és rögtön belesz... (2008.12.01. 22:56) Skins - első évad.
  • nyuszisz: Szegény nyuszadékok diktatúrában élnek a csirkefarmon. (2008.11.26. 21:41) csirkerendőrség!

Linkblog

Flagcounter

franciablőáhelektro

2008.02.08. 02:48 actionthenco

Most ez így kissé szedett-vedett lesz, de az elmúlt fél óra alatt megnézegettem pár olyan blogot, amiket nem olvasok soha (PEP!,mashculture,Ourstyle,Kollektiva, BPstyle...de linkelgetni azt nem fogok). Ettől kaptam egy olyan adagot abból a kultúrkörből, ami szeretne hűdeándögránd lenni, közben meg mégis hűdeméjnsztrím, hogy az csak na. Azokra  a nagyfejű, szűknacis, bohóclábú és feminim fiúkra (lányokra is van általánosításom, de ahhoz most nincs kedvem) gondolok, akiket  még  Hedi Slimane hozott divatba a Dior Homme előző kollekciójával (faszbó' tudok ilyesmiket mi?). Nekik van egy ilyen erősen behatárolható ízlésviláguk, amit a brit utcadivat határoz meg, nomeg az a zene amit most indienek kell hívni britpop helyett. Egyébként is az indie szó a rockhoz hasonlóan erősen értelmét vesztettnek tűnik számomra, de ezt most hagyjuk. Na és itt jön a következő lapát,Ta-Daaam: franciaelektro. Akkora energiákat még ebbe mondjuk nem fektettem h tudjam mi a here az a franciaelektro. A Justice-t mondjuk bírom, pedig őket valami zászlóvivőnek mondják, de azért nem kell őket olyan komolyan venni. Poén zene és ennyi. De amire ezzel az egésszel ki akartam lyukadni, az az hogy csak nekem tűnik úgy hogy hirtelen mindenhonnan egyre szarabb indie zene/divat meg rohadék franciaelektro folyik? Persze nem zavar...csak hát....értitek! Várom a Moogos fiúk hozzászólásait!


Azoknak akiknek esetleg az indie vagy franciaelektro keresőszavakra dobná ki a gugli ezt a posztot, következzen egy kis békepipa a már említett Justicetól

Justice - D.A.N.C.E.


Jah! Még valami: new-rave! bazmeg.......

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szvijazsszkij.blog.hu/api/trackback/id/tr64330402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hátőőőizé 2008.02.20. 20:47:30

Szerintem is nagyon jó szám ez a D.A.N.C.E és klassz kis klippet csináltak hozzá a Justice-os fiúk!Hogy most ez indie vagy francia-elektro vagy new-wave vagy mi,azt nem tudom,ehhez én hülye vagyok!:) Csak annyit tudok,hogy ez tetszik és kész! U.i.: Jó az oldal,csak így tovább!
süti beállítások módosítása